Kroi się rewolucja” - pod takim hasłem wchodzi na rynek marka Wawrzyniec

Autor: press.pl 25 lipca 2017 09:37

Agencja Streetcom Polska realizuje całościową kampanię wprowadzającą na rynek pasty warzywne Wawrzyniec (ZT Kruszwica) - podał press.pl

Celem kampanii „Warzywna rewolucja” jest zapoznanie konsumenta z produktem. Aktywności prowadzone będą przede wszystkim w internecie, ale także w punktach sprzedaży (materiały POS). 

W ramach promocji marki Wawrzyniec zaplanowano na ten rok działania w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz szeroko zakrojone kampanie product i idea seeding, bazujące na zaangażowaniu 100 tys. konsumentów wybranych ze społeczności Streetcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane