Krowarzywa na Food Show: Nie chcemy być modą, ale rozwijającym się trendem

www.portalspozywczy.pl 22 marca 2017 09:48

Jak potwierdził podczas Food Show 2017 w Katowicach Marcin Suski, menadżer krakowskiego lokalu Krowarzywa, sieć rozmawia obecnie z kilkunastoma „poważnymi” kontrahentami zainteresowanymi franczyzą marki. Co ciekawe, pojawiła się także oferta masterfranczyzy z Holandii.

Marka Krowarzywa zdecydowała się na rozwój poprzez franczyzę – na początku marca br. ogłoszono nabór zainteresowanych tego typu możliwością otwarcia wegańskiego lokalu gastronomicznego. – Odzew jest ogromny. Od samego początku działalności Krowarzywa mieliśmy zapytania na temat franczyzy. Nie chcieliśmy jednak zabierać się za tego typu rozwój zanim nie sprawdzimy się na rynku i sami nie nauczymy na nim funkcjonować. Kluczowe są pierwsze trzy lata działalności – przyznał Suski.

- Teraz już jesteśmy pewni, że jesteśmy w stanie zaproponować te same produkty najwyższej jakości w każdym mieście Polski – dodał.

Jak potwierdził Marcin Suski, pomysł na pierwszy lokal Krowarzywa powstał w 2012 r, a w marcu 2013 r. otwarto pierwszą placówkę. - Idea zrodziła się z potrzeby zjedzenia na mieście posiłku – smacznie, szybko, roślinnie i przede wszystkim w przyzwoitej cenie. U nas to 13,5-16,5 zł za burgera – powiedział. I dodał, że Polska dopiero goni trendy z Zachodu, gdzie burgerownie wegańskie i lokale serwujące tego rodzaju kuchnię świecą triumfy.

- Nie chcemy być modą, ale rozwijającym się trendem – powiedział Suski. A to związane jest z siedzącym trybem życia, który skłania nas do przemyśleń wyborów żywieniowych i wyboru zdrowszej diety. Trzeba zatem jeść szybko, ale zdrowo.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane