Krzysztof Kaczmarek regionalnym dyrektorem sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2016 14:33

W połowie kwietnia br. Krzysztof Kaczmarek, dotychczasowy dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej, objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Regionie Południe.

Krzysztof Kaczmarek jest związany z KP od początku jej istnienia, czyli odkąd w 1999 r. Tyskie Browary Książęce połączyły się z Lech Browary Wielkopolski. Do branży piwowarskiej przeszedł z Nestle Polska, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży firmy Goplana, kierując 120-osobowym zespołem.

Kompania Piwowarska umożliwiła mu pogłębianie doświadczenia menedżerskiego na wielu stanowiskach. Do 2003 r. pełnił funkcję dyrektora Administracji i Rozwoju Sprzedaży i Dystrybucji. Odpowiedzialny był m.in. za działy: Szkolenia dla Sprzedaży i Dystrybucji, Informatyczne Systemy Wsparcia Sprzedaży i Dystrybucji, Obsługa i Rozwój Dystrybucji, Planowanie i Analityka Sprzedaży, Rozwój i Zakupy POSM. W roku 2004 powierzono mu zadanie zbudowania nowego działu w strukturach KP. Jako dyrektor Centralnego Trade Marketingu odpowiadał za pełne zorganizowanie działu, opracowanie i wdrożenie standardów sprzedaży oraz segmentacji rynku detalicznego i gastronomicznego.

Przez kolejnych osiem lat Krzysztof Kaczmarek pełnił funkcję dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji, mając pod swoimi skrzydłami ponad 250 osób. W tym czasie w podległym mu Regionie Zachód Kompania Piwowarska zwiększyła udziały rynkowe o 16 punktów procentowych i 20 punktów procentowych w rynku tradycyjnym, co sprawiło, że jej marki stały się najchętniej wybieranymi piwami w Polsce.

Od 2012 roku, pracując na stanowisku dyrektora ds. Wsparcia i Rozwoju Organizacji Sprzedaży, Kaczmarek dzielił się wiedzą i doświadczeniem z młodszymi menedżerami, rozwijając ich umiejętności i kompetencje. Kluczowym projektem było dla niego stworzenie Akademii Sprzedaży KP, w której do dziś szkolą się pracownicy firmy. Mimo wielu lat pracy na stanowiskach menedżerskich również u siebie dostrzega obszary do rozwoju.

W 2013 r. Krzysztof Kaczmarek objął stanowisko dyrektora ds. Rozwoju Gastronomii, co pozwoliło mu realizować swoją pasję, jaką jest rynek gastronomiczny. Do lokali, gdzie serwowane są piwa KP, zawitało wówczas wiele innowacji, m.in. Tyskie z Tanka (obecnie Tyskie 14-dniowe) czy Karta Piw; organizowano w nich rozmaite formy promocji i szerzenia wiedzy i kultury piwnej, np. Wieczory Piwne. Zdaniem Kaczmarka lokale gastronomiczne powinny odgrywać kluczową rolę dla rynku piwa jako miejsca idealne do promowania kultury piwnej, gdzie chmielowy napój ujawnia pełnię swoich zalet, a konsument może najlepiej ich doświadczyć. To właśnie gastronomia buduje podstawy dla efektywnej sprzedaży w kanale detalicznym.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.