KSC promuje markę Polski Cukier

Autor: portalspozywczy.pl 20 grudnia 2010 14:16

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. prowadzi pierwszą w historii koncernu kampanię wizerunkową marki Polski Cukier. Kampania realizowana jest pod hasłem: "Ale Pysznie" i utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia.

Kampania ma charakter regionalny - obejmuje swoim zasięgiem duże miasta: Lublin, Warszawę, Toruń i Bydgoszcz. Realizowana jest za pośrednictwem wielu nośników jednocześnie - outdooru (billboardy, citylighty, autobusy, ramki i rączki do przytrzymywania znajdujące się w środkach komunikacji miejskiej), lokalnej prasy oraz internetu.

Kampania potrwa do końca grudnia 2010 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,70

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane