Książece chce zwiększyć sprzedaż dzięki programowi lojalnościowemu dla barmanów

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2014 10:01

Marka Książęce przygotowała program lojalnościowy dla barmanów w formie aplikacji „Punktuj za barem".

Aplikacja wprowadza element rywalizacji i nagradza najlepszych barmanów zaproszeniami na koncerty, wyjazdami, akcesoriami barmańskimi czy kursami kiperskimi. Punkty można zdobyć również poprzez realizację zadań specjalnych takich jak nagranie filmu, zrobienie zdjęcia czy rozwiązanie quizu.

- Lokale gastronomiczne to ważny kanał sprzedaży piw Książęce. To w jaki sposób nasze piwo zostanie zaserwowane w dużej mierze zależy od wiedzy i umiejętności barmanów - powiedziała Kamila Zielska, młodszy kierownik kanału sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,19

  • Śr

    0,75

  • Min

    0,62

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane