Książęce IPA promowane w telewizji

Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z Tyskich Browarów Książęcych dołączyło do oferty jeszcze zimą, a od 2 kwietnia jego obecności na rynku towarzyszy reklama telewizyjna. 15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem „Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności. Akcja rozgrywa się w pubie, a głównym bohaterem jest tutaj samo piwo i bogate, działające na wszystkie zmysły spektrum jego cech: smak, aromat, barwa, piana i nagazowanie. Książęce IPA to piwo o niezwykłych walorach orzeźwiających – wyrazistej goryczce i przyjemnych nutach cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli. Właśnie na tym skupia się narracja nowej reklamy.
Spot jest elementem kampanii promującej Książęce IPA, która oprócz telewizji obejmuje działania online oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży. Za kreacją reklamy stoi agencja Ogilvy, za produkcję odpowiada OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Agencja Lubię To jest odpowiedzialna za działania w digitalu, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Przeczytaj także:
Książęce IPA to już piąty stały wariant w kolekcji specjalności Książęcego, dostępny w sklepach detalicznych w butelce 0,5 l oraz w wersji lanej w lokalach gastronomicznych.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:26 Umowa z PZPN przedłużona - akcja lojalnościowa i gadżety piłkarskie w Biedronce
- 17:23 Za niecały tydzień finał turnieju Tymbarka
- 16:58 Lidl startuje z nową komunikacją marketingową. Stawia na radość życia
- 15:48 Analitycy DM mBanku oczekują poprawy wyników TXM w tym roku
- 15:14 W Toruniu powstaje CH Olimp Park
- 15:05 Nowe rozdanie w handlu - debaty podczas EEC 2018
- 15:02 Kaufland wchodzi do kolejnych miast. Do końca roku jeszcze kilka marketów
- 14:55 Benefit Systems rozwija sieć klubów fitness
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Solidarność Tesco: Zmiany stanowisk pracy są wprowadzane niezgodnie z prawem
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 6 Były prezes Tesco Polska nie zamierza wracać do pracy w handlu
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B76
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B75
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B73
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B71