Książęce IPA promowane w telewizji

Autor: pr 3 kwietnia 2018 14:52

Książęce IPA promowane w telewizji Fot. materiały prasowe

Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z Tyskich Browarów Książęcych dołączyło do oferty jeszcze zimą, a od 2 kwietnia jego obecności na rynku towarzyszy reklama telewizyjna. 15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem „Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności. Akcja rozgrywa się w pubie, a głównym bohaterem jest tutaj samo piwo i bogate, działające na wszystkie zmysły spektrum jego cech: smak, aromat, barwa, piana i nagazowanie. Książęce IPA to piwo o niezwykłych walorach orzeźwiających – wyrazistej goryczce i przyjemnych nutach cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli. Właśnie na tym skupia się narracja nowej reklamy.

Spot jest elementem kampanii promującej Książęce IPA, która oprócz telewizji obejmuje działania online oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży. Za kreacją reklamy stoi agencja Ogilvy, za produkcję odpowiada OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Agencja Lubię To jest odpowiedzialna za działania w digitalu, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Książęce IPA to już piąty stały wariant w kolekcji specjalności Książęcego, dostępny w sklepach detalicznych w butelce 0,5 l oraz w wersji lanej w lokalach gastronomicznych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8711

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane