PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Książki atrakcyjne dla dyskontów. Lidl rusza ze sprzedażą czytanek dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2015 11:07

W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz najnowsze trendy od 24 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl pojawią się książeczki dla dzieci m.in. wydawnictwa ZAKAMARKI.

Propozycje Lidla to: „Piaskowy Wilk” (34,99 zł/szt.) w wydaniu prezentowym, czy 11 książek z serii „Tajemnica” (15,99 zł/szt.), 5 tomów z przygodami Minionków, a także książkę z serii „Poczytaj mi mamo. Księga pierwsza” (34,99 zł/szt.).

Jak wynika z danych zebranych przez ABR SESTA, w gazetkach reklamowych sieci handlowych w ubiegłym roku pojawiło się 5255 promocji książek w porównaniu z 4574 promocjami tych artykułów w 2013 r. Sieci handlowe oferując tanie książki poprawiają swój wizerunek i wskazują na prestiżową  ofertę. Najmocniej korzystają na tym dyskonty.

Książki dla dzieci ma w swojej ofercie od dłuższego czasu Biedronka, która na listopad przygotowała premierę książki autora nagrodzonego w konkursie "Piórko 2015",  zorganizowanego przez sieć. Rodzice z dziećmi jako atrakcyjny klient sieci był także adresatem oferty książek i  teczek edukacyjnych z serii "Elufen books" czy serii koców i poduszek, przygotowanej dla Biedronki przez projektantów z duetu Paprocki&Brzozowski.

Zdaniem ekspertów produkty od projektantów, własna książka czy markowe zabawki to haczyk, który ma przyciągnąć do dyskontów osoby zamożniejsze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8099

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane