Książki kucharskie budują lojalność klientów dyskontów

Autor: businessinsider.com.pl 22 października 2017 11:44

Książki kucharskie są dobrym pomysłem marketingowym dla sieci handlowych. Jeśli są prezentem za zakupy, to pozwalają klientom danej sieci poczuć się bardziej wyjątkowo. Dodatkowo system zbierania naklejek przywiązuje klienta do sieci. Są też zachętą do kupowania określonych produktów - czytamy na businessinsider.com.pl.

Do książek kucharskich rozdawanych klientom za zakupy przy okazji świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocy przyzwyczaił nas Lidl. Od kilku lat klienci tej sieci mogli otrzymać książkę kucharską za zrobienie zakupów za 300 zł. 

Jak zauważa businessinsider.com.pl, w tym roku Lidla ubiegła Biedronka, która już zorganizowała promocję, w której można kupić książkę kucharską wydaną specjalnie dla tego dyskontu. Książka "KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej" będzie do kupienia za 4,99 zł już w listopadzie. Ale pod warunkiem, że w dniach 12-25 października klienci kupią produkty oznaczone z oferty "Biedronka smakuje domem" za 49 zł. Zakupy trzeba zrobić jednorazowo oraz przy użyciu karty Moja Biedronka.

Czytaj także: Polskie smaki i książka kucharska w nowej akcji Biedronki

Książkę będzie można odebrać wyłącznie w terminie 16-30 listopada, a o dostępności książki klienci zostaną poinformowani wiadomością SMS, która przyjdzie na numer telefonu podany przy rejestracji karty lojalnościowej.

Więcej na businessisider.com.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.