Książki kucharskie budują lojalność klientów dyskontów

Autor: businessinsider.com.pl 22 października 2017 11:44

Książki kucharskie są dobrym pomysłem marketingowym dla sieci handlowych. Jeśli są prezentem za zakupy, to pozwalają klientom danej sieci poczuć się bardziej wyjątkowo. Dodatkowo system zbierania naklejek przywiązuje klienta do sieci. Są też zachętą do kupowania określonych produktów - czytamy na businessinsider.com.pl.

Do książek kucharskich rozdawanych klientom za zakupy przy okazji świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocy przyzwyczaił nas Lidl. Od kilku lat klienci tej sieci mogli otrzymać książkę kucharską za zrobienie zakupów za 300 zł. 

Jak zauważa businessinsider.com.pl, w tym roku Lidla ubiegła Biedronka, która już zorganizowała promocję, w której można kupić książkę kucharską wydaną specjalnie dla tego dyskontu. Książka "KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej" będzie do kupienia za 4,99 zł już w listopadzie. Ale pod warunkiem, że w dniach 12-25 października klienci kupią produkty oznaczone z oferty "Biedronka smakuje domem" za 49 zł. Zakupy trzeba zrobić jednorazowo oraz przy użyciu karty Moja Biedronka.

Czytaj także: Polskie smaki i książka kucharska w nowej akcji Biedronki

Książkę będzie można odebrać wyłącznie w terminie 16-30 listopada, a o dostępności książki klienci zostaną poinformowani wiadomością SMS, która przyjdzie na numer telefonu podany przy rejestracji karty lojalnościowej.

Więcej na businessisider.com.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane