Książki kucharskie w Lidlu, a segregatory kulinarne w Biedronce

Autor: www.dlahandlu.pl 24 stycznia 2017 15:00

Lidl już od kilku lat publikuje książki kulinarne z przepisami m.in. Karola Okrasy czy Pawła Małeckiego. Biedronka ma inny pomysł na - segregatory kulinarne.

Biedronka zachęca swoich klientów do zbierania kolekcji folderów kulinarnych.

- Kup dowolny produkt z folderu "Codziennie odkrywaj nowe smaki - Azja" i odbierz za darmo segregator na foldery kulinarne Biedronki. Już wkrótce kolejny folder - informuje sieć na swojej stronie internetowej.

Promocja może dodatkowo wesprzeć sprzedaż produktów w ramach tzw. tygodni tematycznych.

Moda na gotowanie w domu trwa w naszym kraju już od jakiegoś czasu. Ogromną popularnością cieszą się publikacje kulinarne sygnowane znanymi nazwiskami, nie tylko w świecie gastronomicznym. Ten trend wykorzystują sieci, które promują swoją markę zatrudniając blogerów kulinarnych i znanych kucharzy.

Trendy kulinarne i prozdrowotne będą tematem pierwszej edycji Food Show, która odbędzie się w dniach 16-18 marca w Katowicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane