Kupony rabatowe nowym pomysłem Lidla na przyciągnięcie klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 16 maja 2016 12:46

Sieć Lidl uruchomiła program "Twoje ulubione tylko w Lidlu". W ofercie od 16 maja pojawił się jeden produkt - Ketchup Mikadek - w cenie 3,99 zł za 450 g. Klienci, którzy kupią produkt w dniach 17-18 maja i pokażą przy kasie kupon rabatowy (dostępny w gazetce reklamowej lub do wydrukowania z internetu) otrzymają 50 proc. zniżki na dowolną ilość ketchupu Mikadek.

Kupony rabatowe są niezwykle popularne w Stanach Zjednoczonych. W 1965 wycinała je połowa Amerykanów, a w 1975 r. już trzech na czterech obywateli USA. O ile papierowe kupony rabatowe tracą na znaczeniu, o tyle z roku na rok swoich zagorzałych użytkowników zyskują serwisy internetowe oferujące zniżki.

Według szacunków serwisu kodyrabatowe.pl, w 2014 r. około 20 proc. polskich internautów skorzystało w minionych 12 miesiącach z kodów rabatowych do sklepów internetowych, najczęściej na zakup sprzętu elektronicznego lub odzieży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.