PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

KUPS rusza z kolejną edycją kampanii promującej owoce i warzywa

Autor: dlahandlu.pl 23 lutego 2016 12:10

Startuje piąta edycja popularnego, edukacyjnego programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, zachęcającego Polaków do sięgania po zdrowe produkty.

Warzywo, owoc i sok już po raz piąty staną się głównymi bohaterami edukacyjnej akcji pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, które do współpracy zaprosiło również niezależnych ekspertów z dziedziny żywienia. Akcja od lat cieszy się dużym powodzeniem, a jej celem jest budowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród Polaków.

„5 porcji warzyw, owoców lub soku” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych akcji edukacyjnych na polskim rynku, realizowana konsekwentnie od 2008 roku (8 lat) przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Celem działania jest edukacja polskiego społeczeństwa nt. zasad zdrowego odżywiania oraz zachęcenie, aby w codziennej diecie na stałe znalazły się warzywa, owoce lub sok. W edukacyjne działania od lat angażują się osoby znane, jak również coraz szersze grono ekspertów, specjalistów ds. żywienia i pediatrów.

Słuszność założeń akcji znalazła potwierdzenie w opublikowanej w 2016 roku przez Instytut Żywności i Żywienia uaktualnionej piramidzie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej. Zgodnie z nią warzywa i owoce powinny stanowić podstawę diety, a jedną z tych porcji może stanowić szklanka soku. „Kampania 5 porcji warzyw, owoców lub soku od lat edukuje Polaków w zakresie prawidłowych postaw żywieniowych, a szczególnie nt. roli tych produktów w diecie i ich wpływu na zdrowie. Wszelkie tego rodzaju inicjatywy są warte wsparcia, szczególnie że Polacy ciągle zbyt rzadko sięgają po warzywa i owoce, w tym po soki. Wierzę, że dzięki naszemu zaangażowaniu będzie następowała pozytywna zmiana w tych zwyczajach” – potwierdza dr Katarzyna Stoś, prof. nadzw. Instytutu Żywości i Żywienia. Zachęcając do zdrowego sposobu odżywiania eksperci obalają jednocześnie mity na temat samych soków i ich produkcji. 

W nadchodzącym roku w ramach kampanii realizowane będą edukacyjne działania w TVP, w programie „Pytanie na Śniadanie”. Dodatkowo wraz z ekspertami ds. żywienia prowadzone będą szerokie działania komunikacyjne w prasie, internecie, radiu i tv. Po raz kolejny w akcji wezmą udział coraz chętniej angażujący się w nią blogerzy.

Kampania „5 porcji warzyw, owoców lub soku” finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz Sponsorów – członków KUPS. Za całościową realizację i koordynację kampanii odpowiada Agencja Rebel Media, za działania komunikacyjne Agencja Michael Bridge Communication.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.