"Kurier wieczór" - nowa usługa Allegro

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2017 14:24

"Kurier wieczór" - nowa usługa Allegro Fot. Shutterstock.com

Allegro i DHL Parcel wprowadzają usługę, która ułatwi zakupy internetowe. Kurierzy dostarczą paczki nawet późnym wieczorem.

Z badań preferencji klientów Allegro wynika, że prawie 70% kupujących chciałoby odbierać przesyłki wieczorem - w domu i po pracy. Aż 40% kupujących rezygnuje z przesyłki kurierskiej, ponieważ kurier przychodzi w godzinach, w których nie ma ich w domu.

Allegro wspólnie z firmą DHL Parcel wprowadza nową na polskim rynku formę dostawy – „Kurier wieczór”. Dzięki niej sprzedawcy mogą zaproponować swoim klientom
na wygodną dostawę kurierem w godzinach 18.00-22.00 w miastach i 17.00-22.00 poza większymi miastami w bardzo atrakcyjnej cenie 12,24 zł brutto za paczkę do 10 kg. Możliwe jest także dostarczanie przesyłek do 20 i do 31,5 kg. Status nadania oraz samą przesyłkę będzie można ponadto wygodnie śledzić w zakładce „Moje Zakupy” na Allegro.

- Rynek usług logistycznych w Polsce rozwija się intensywnie. Głównym motorem wzrostu jest e-commerce - mówi Grzegorz Czapski, dyrektor ds. rozwoju w Allegro. - Jednocześnie mamy jeszcze dużo do nadrobienia zarówno w zakresie nowości produktowych, takich jak elastyczne godziny dostawy czy dostawy tego samego lub następnego dnia, jak i w kwestiach podstawowych takich jak wygodne śledzenie przesyłek, szybkość oraz terminowość dostaw. Allegro jako lider e-commerce będzie aktywnie uczestniczyć w tych zmianach, czego przykładem jest współpraca z DHL Parcel.  „Kurier wieczór” to pierwsza w Polsce masowa usługa kurierska dostosowana do stylu życia Polaków. Spodziewamy się, że dzięki niej wzrośnie zadowolenie klientów i ich skłonność do zakupów - dodaje Grzegorz Czapski.

- Uruchamiamy szytą na miarę usługę doręczeń wieczornych. Firmy sprzedające na Allegro będą miały możliwość łatwego wprowadzenia tej usługi, korzystając przy tym z atrakcyjnych warunków umowy ramowej z Allegro. Dokonaliśmy także daleko idącej integracji technologicznej z Allegro, która umożliwi wygodne śledzenie przesyłki_ – dodaje Igor Caban, dyrektor zarządzający DHL Parcel Polska.

Z badania Allegro wynika, że dla blisko 90% klientów informacja o tym gdzie aktualnie znajduje się przesyłka z ich zamówieniem ma duże znaczenie. Dzięki narzędziu do śledzenia przesyłki klienci będą mogli łatwo sprawdzić jak szybko sprzedający przygotował i nadał zakupy oraz gdzie aktualnie znajduje się paczka. Poprawi to komfort zakupów i pomoże w podjęciu kolejnej decyzji zakupowej. Obsługa serwisu Allegro będzie zachęcać sprzedających do masowego wprowadzenia tej formy dostawy.  

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane