L'Occitane en Provence inwestuje w system ERP

Autor: pr/dlahandlu.pl 30 czerwca 2017 12:11

Optymalizacja kosztów i czasu trwania procesów oraz wprowadzenie ułatwień dla pracowników — to główne zalety wdrożenia nowoczesnego systemu ERP w firmie kosmetycznej L'Occitane en Provence. Projekt został zrealizowany przez firmę Macrologic, a tym samym firma L'Occitane dołączyła do grona marek kosmetycznych, takich jak Douglas Polska czy Sephora Polska, obsługiwanych przez Macrologic.

L'Occitane en Provence jest jedną z 30 największych marek kosmetycznych. Firma ma obecnie blisko 2000 sklepów w ponad 80 krajach na całym świecie. W Polsce, w blisko 20 lokalizacjach zatrudnia łącznie około 100 pracowników. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa firma zaczęła poszukiwać skutecznych metod optymalizacji kosztów oraz skrócenia czasu procesów zachodzących w organizacji.

Analizując dotychczasowe działania operacyjne, zarządzający spółką podjęli decyzję o wprowadzeniu zmian w obszarze kadrowo-płacowym. W efekcie L'Occitane zrezygnowało z usług firmy zewnętrznej i postawiło na samodzielną obsługę i realizację tych procesów. Do tego konieczna była inwestycja w nowoczesny system ERP.

W ramach wdrożenia zaimplementowany został system kadrowo-płacowy wraz z portalem pracowniczym, dzięki któremu w jednym miejscu zostały zgromadzone wszystkie informacje o rozliczeniach pracowników. Projekt objął również wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów, co ułatwia pracownikom m.in. składanie wniosków urlopowych oraz rozliczanie godzin pracy, które teraz odbywa się droga elektroniczną.

Wdrożenie, trwające od początku roku, zostanie w pełni zakończone w czerwcu. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane