L'Oréal rozważa sprzedaż marki Body Shop

Autor: dlahandlu.pl 9 lutego 2017 10:07

Francuski koncern L'Oréal prowadzi rozmowy z  bankiem inwestycyjnym Lazar, aby poszukać opcji rozwoju dla marki The Body Shop. Jak podaje serwis Retail Detail jest wysoce prawdopodobne, że sieć sklepów z kosmetykami może zostać wystawiona na sprzedaż.

Body Shop, sieć założona w 1976 roku przez Anitę Roddick, posiada ponad 3000 sklepów na terenie 66 krajów. Jest znana z odmowy sprzedaży kosmetyków testowanych na zwierzętach. L'Oreal nabył łańcuch w 2006 roku za około 1 mld euro i w przypadku sprzedaży spodziewa się otrzymać przynajmniej taką samą kwotę.

W pierwszej połowie 2016 roku obroty The Body Shop spadły o 0,6 proc., do 368,6 mln euro, a strata operacyjna sieci wzrosła z 7,2 mln euro do 22,2 mln euro. Na wyniki wpłynął słabszy rozwój marki w Hongkongu i Arabii Saudyjskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Franek 2017-02-21 21:52:54

    do Autora --> Body Shop to nie jest firma, która ma w ofercie kosmetyki ekologiczne !!!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane