Łaciate wraca na ekrany i bilboardy

Autor: pr 2 marca 2017 09:31

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy fot. materiały prasowe SM Mlekpol

Od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków do smarowania.

W marcu w całej Polsce pojawią się bilboardy przypominające o pochodzeniu serków łaciatych do smarowania – „Z natury na kanapkę”. Natomiast w telewizji i intrenecie zagości entuzjastycznie przyjęty przez konsumentów spot promujący mleko Łaciate – „Białe po mamie, zdrowe po byku”.

Za kreacje obu kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Za zakup mediów MEC.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201