Lancerto: 4,5 proc. obrotu pochodzi z e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2017 16:39

Lancerto: 4,5 proc. obrotu pochodzi z e-commerce fot. Lancerto

- Porównując procentowo miesiąc do miesiąca możemy pochwalić się trzycyfrowymi wzrostami, a sklep internetowy stanowi już 4,5 proc. naszego obrotu – mówi Tomasz Ciąpała, prezes zarządu LANCERTO S.A.

LANCERTO stawia bardzo mocno na eCommerce. Marka nie ma zamiaru zmieniać tej strategii i rozwija ją dalej w oparciu o model wielokanałowy. Doznania płynące z obcowania z produktem mają być tożsame już przy pierwszym zetknięciu się z nim, następnie mają być potwierdzone w „realu”, w blisko 40 sklepach stacjonarnych.

Istotnymi elementami kategorii asortymentowych są porady stylistów i uniwersalne wskazówki pielęgnacji oraz przechowywania dotyczące eleganckich ubrań. Ponadto dla przyspieszenia kontaktu i podjęcia decyzji zakupowej, klient poza tradycyjnym kontaktem z BOK poprzez telefon oraz maila, ma możliwość uzyskania odpowiedzi konsultanta za pośrednictwem LiveChat.

W ofercie sklepu online oprócz kolekcji całorocznej i sezonowej wiosna/lato 2017 znalazła się limitowana kolekcja LANCERTO&MR.VINTAGE będąca owocem współpracy z Michałem Kędziorą, najpopularniejszym blogerem w Polsce piszącym o modzie męskiej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.