Lancerto: 4,5 proc. obrotu pochodzi z e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2017 16:39

Lancerto: 4,5 proc. obrotu pochodzi z e-commerce fot. Lancerto

- Porównując procentowo miesiąc do miesiąca możemy pochwalić się trzycyfrowymi wzrostami, a sklep internetowy stanowi już 4,5 proc. naszego obrotu – mówi Tomasz Ciąpała, prezes zarządu LANCERTO S.A.

LANCERTO stawia bardzo mocno na eCommerce. Marka nie ma zamiaru zmieniać tej strategii i rozwija ją dalej w oparciu o model wielokanałowy. Doznania płynące z obcowania z produktem mają być tożsame już przy pierwszym zetknięciu się z nim, następnie mają być potwierdzone w „realu”, w blisko 40 sklepach stacjonarnych.

Istotnymi elementami kategorii asortymentowych są porady stylistów i uniwersalne wskazówki pielęgnacji oraz przechowywania dotyczące eleganckich ubrań. Ponadto dla przyspieszenia kontaktu i podjęcia decyzji zakupowej, klient poza tradycyjnym kontaktem z BOK poprzez telefon oraz maila, ma możliwość uzyskania odpowiedzi konsultanta za pośrednictwem LiveChat.

W ofercie sklepu online oprócz kolekcji całorocznej i sezonowej wiosna/lato 2017 znalazła się limitowana kolekcja LANCERTO&MR.VINTAGE będąca owocem współpracy z Michałem Kędziorą, najpopularniejszym blogerem w Polsce piszącym o modzie męskiej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane