Launch linii Maestro od ZM Henryk Kania

dlahandlu.pl 26 listopada 2014 13:40

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. poszerzyły swoją linię produktową MAESTRO o nowe kategorie. Kampania promująca mistrzowską gamę wędlin i kabanosów wystartowała 21 listopada br.

Do tej pory na rynku pod nazwą MAESTRO dostępne były Kabanoski w siedmiu wersjach smakowych: wędzone, paprykowe, piri piri, żurawinowe, orzechowe, z kurczakiem. W listopadzie nastąpiło rozszerzenie linii o kolejne trzy kategorie produktowe: Kabanosy Extra suche w dwóch wersjach smakowych (klasyczne i pepperoni), Szynkę wędzoną oraz Kiełbasę krakowską.

W ramach launchu zaprojektowane zostały nowe, wygodne i funkcjonalne opakowania podkreślające pozycjonowanie linii jako premium. Dominującym kolorem stał się złoty i szlachetny granat, a dzięki zastosowaniu przeźroczystej folii, konsument doskonale widzi co kupuje.

21 listopada, pod hasłem „Ten smak codziennie się sprawdza", wystartowała kampania reklamowa promująca odświeżoną linię MAESTRO. Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Dodatkowym wsparciem są plansze sponsorskie, które pojawiły się w telewizji Polsat. Kluczowymi działaniami będą również degustacje w hipermarketach oraz odpowiednie wyeksponowanie produktu w punktach sprzedaży: ulotki, wobblery, oraz standy. Zaplanowane są także silne działania PR-owe z naciskiem na social media. Kampania potrwa do końca 2014 roku.

Na początku 2015 roku planowane jest kolejne poszerzenie linii Maestro o produkty w plastrach: Szynkę wędzoną i Kiełbasę krakowską.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.