Lavazza, Pepsi i Haribo wchodzą do Lidla. Na półki dyskontów trafia coraz więcej markowych produktów

Autor: www.dlahandlu.pl 14 października 2014 10:28

Lavazza, Pepsi i Haribo wchodzą do Lidla. Na półki dyskontów trafia coraz więcej markowych produktów

Akcją promocyjną "Bombastyczne ceny" sieć Lidl wprowadziła do sklepów kolejne brandowe produkty. Wśród znanych marek, które weszły na półki są m.in. Lavazza, Pepsi czy Haribo.

Akcja ruszyła 13 października. W ramach promocji klienci mogą kupić m.in.: olej Kujawski za 4,77 zł; kawę ziarnistą Lavazza lub Dallmayr za 34,99 zł; Pepsi, 7Up lub Mirindę za 4,99 zł (duopak); tabletki do zmywarki Finish All in 1 za 24,99 zł; Ptasie Mleczko E.Wedel za 9,99 zł; ciastka Nestle After Eight za 7,99 zł, Zott Monte Max 4 szt. za 4,99 zł; serek Philadelphia za 4,49 zł; batony Mars, Twix oraz Snickers (4+1 gratis) za 4,99 zł; żeli Haribo 3,89 zł oraz mus do ciała Perfecta za 7,99 zł.

Na półki sklepów dyskontowych trafia coraz więcej produktów premium, widzimy rosnącą liczbę produktów markowych. Zdaniem Tomasza Krysiaka z firmy Nielsen dyskonty na przestrzeni ostatnich lat mocno ewoluują, cały czas starają się wychodzić do klienta z czymś nowym, dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumenta z racji ograniczonego asortymentu, czy mniejszych placówek. Co istotne, jest to format, w którym najłatwiej jest wprowadzać zmiany organizacyjne i asortymentowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    8,41

  • Min

    6,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.