Lech Piasecki ambasadorem marki win Cono Sur

Autor: pr 14 czerwca 2017 13:42

Wybitny polski kolarz, mistrz świata, zwycięzca Wyścigu Pokoju – Lech Piasecki został ambasadorem marki Cono Sur – oficjalnego wina Tour de France, jednego z największych producentów win ekologicznych na świecie. Jest to pierwsza współpraca marki z kolarskim ambasadorem. Współpraca polegać będzie na realizacji działań promocyjnych marki przed oraz w trakcie Wielkiej Pętli.

 

Ambasadora Lecha Piaseckiego będzie można zobaczyć w serii materiałów video ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz komentarzy odnoszących się do zmagań Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącej sytuacji na poszczególnych etapach. Materiały ukażą się na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale You Tube – TiM Wina.

Lech Piasecki to były Mistrz Świata amatorów i torowy Mistrz Świata zawodowców. W 1985 roku zwyciężył w Wyścigu Pokoju oraz pięciu etapach Giro d’Italia. W 1987 roku był liderem 1 i 2 etapu Tour de France. Obecnie prowadzi amatorski klub rowerowy „Lech Piasecki TEAM” oraz współpracuje przy organizacji Tour de Pologne.

- Tour de France to nie tylko sportowe emocje, ale także wspaniałe otoczenie i niepowtarzalny klimat. A jak Francja to również i wino. Dlatego wspólnie z marką Cono Sur postaramy się zaprezentować ciekawostki związane z wyścigiem Tour de France w towarzystwie znakomitych win – przyznał Lech Piasecki - nowy ambasador marki Cono Sur.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane