Lech Premium w nowej odsłonie

Autor: pr 3 listopada 2016 14:14

Lech Premium w nowej odsłonie Fot. mat.pras.

W wyniku wygranego przetargu firma Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marki Lech.

Dotychczasowy design produktu nie był zmieniany od 2011 roku. W związku z tym brakowało mu nowoczesności i świeżości, zarówno w kontekście dopasowania do platformy komunikacyjnej, jak i trendów w projektowaniu.

Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design był nowy design Lecha, mający na celu komunikację cech wizerunkowych marki, takich jak: nowoczesność, premium, orzeźwienie, energia, optymizm. Klientowi zależało na zmianie ewolucyjnej, respektującej kapitał wizualny marki, w szczególności kolorystyki i stałych elementów BI, decydujących o rozpoznawalności („tab” z pionowo ustawionymi literami LECH).

Pracując nad marką, projektanci Czteryczwarte zadbali przede wszystkim o większą siłę opakowania i poprawę widoczności na półce. Wprowadzono ożywienie kolorów, zmianę ich nasycenia i tekstury, by uzyskać efekt orzeźwiającej, energetycznej zieleni i zwiększyć wrażenie chłodu i świeżości. Celem redesignu było także podniesienie postrzeganej jakości marki, stąd uproszczenie logotypu i zmiana formy liternictwa na bardziej współczesną i prostszą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane