Lego Store z systemem sprzedażowym Subiekt

Autor: dlahandlu.pl 10 sierpnia 2016 11:36

Operator otwartego w sierpniu 2016 r. w warszawskiej Galerii Mokotów, pierwszego w Polsce LEGO Store wdrożył system Subiekt Sprint firmy InsERT. Program współpracuje z Subiektem GT, który zarządza całym procesem sprzedaży.

Firma Intertoys, która jest operatorem sklepów LEGO® Store w Polsce, uważa, że dzięki Subiektowi Sprint w połączeniu z Subiektem GT ma np. pełną kontrolę nad stanami magazynowymi i rozliczeniami kasowymi. Może generować raporty sprzedaży, a centrala jest w stanie reagować na bieżąco i uzupełniać stany towarów w sklepie.
Wykorzystując Subiekta Sprint oraz współpracujące z nim urządzenia: czytniki kodów kreskowych, ekrany dotykowe i drukarki fiskalne, LEGO® Store zyskał narzędzie do wystawiania dokumentów sprzedaży, jak paragony fiskalne czy zwroty. Program działa na bazach danych Microsoft SQL zainstalowanych na lokalnych stacjach roboczych, co pozwala funkcjonować placówce niezależnie od sprawności łącza internetowego. System umożliwia kontrolę stanu kasy, stanów magazynowych, a także rozliczanie sesji kasowych. Dzięki synchronizacji dokumentów z Subiektem GT pracownicy centrali mogą zarządzać zapasami w sklepie i magazynie centralnym, drukować etykiety cenowe czy też generować raporty i zestawienia oraz wysyłać dane do zewnętrznego biura rachunkowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane