Lekceważony potencjał konsumencki osób w wieku 50+

Autor: wirtualnemedia.pl 5 lipca 2017 10:23

Osoby w wieku 50 lat i więcej pojawiają się w niespełna 5 proc. reklam. Czują się przez to marketingowo niedocenione - piszą wirtualnemedia.pl

W niespełna 5 proc. reklam telewizyjnych występują osoby po 50-tce, stereotypowo zaliczane do grona „seniorów”, pokazuje analiza MEC, który zbadał zawartość 1,2 tys. reklam wyemitowanych na antenach polskich telewizji w kwietniu i w maju br. Najczęściej pojawiają się w reklamach farmaceutyków, finansów i żywności. W jednej trzeciej reklam pokazywane są w rolach babć lub dziadków, w co piątej reklamie głównym kontekstem ich roli jest choroba. To jedne z powodów dla kórych przedstawiciele pokolenia 50+ dość sceptycznie oceniają zawartość kierowanych do nich reklam.

Według danych GUS osoby po 50-tce stanowiły 32 proc. polskiej populacji w 2005 roku, 37 proc. w 2015, a już w 2025 czterech na dziesięciu Polaków będzie miało ponad 50 lat.

Czytaj więcej na www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane