PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lepsza ekspozycja towarów ma poprawić sprzedaż w delikatesach Alma

Autor: dlahandlu.pl, KPMG 1 lipca 2015 14:02

Alma Market chce w tym roku lepiej zagospodarować przestrzeń na półkach, poprawiając ekspozycję towarów. Może się to przełożyć na zwiększenie sprzedaży sieci.

- Największym wyzwaniem operacyjnym dla każdej sieci detalicznej jest oczywiście logistyka – tu widzimy największe szanse na optymalizację i osiągnięcie zdecydowanych korzyści kosztowych dzięki większej centralizacji magazynowania - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Marketu w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce"

Drugą kwestią, jaką porusza prezes Alma Marketu, jest jakość obsługi na poziomie sklepu. Jak zwraca uwagę Mazgaj, szczególnie w segmencie, w jakim działa Alma, klient nie może pozostać anonimowy, pozostawiony samemu sobie. Zamiast tego klient sieci delikatesów potrzebuje osobistej, fachowej obsługi i doradztwa.

- Trzecim obszarem, nad którym intensywnie pracujemy, jest szeroko rozumiane rozłożenie towarów na półkach i udoskonalenie sposobu funkcjonowania sklepu. To w tym obszarze będą miały miejsce kluczowe zmiany, które planujemy wdrożyć w 2015 roku - zapowiada Mazgaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Alex 2015-07-17 14:35:42

    Porządki w Almie należy zacząć od działu zakupów, kupują droższe i dużo gorsze, czemu.....?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,10

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.