Leroy Merlin Polska przechodzi na technologie mobilne

Autor: dlahandlu.pl 7 lutego 2017 13:21

Leroy Merlin Polska przechodzi na technologie mobilne Fot. mat. pras. Leroy Merlin

Już w marcu 2017 roku wszyscy pracownicy i klienci sieci handlowej Leroy Merlin Polska będą mogli doświadczyć możliwości, jakie dają technologie mobilne. Wszystko za sprawą uruchomienia pierwszej w Polsce platformy mobilnej „Mobility” dedykowanej obsłudze sprzedażowej oraz budowaniu relacji z klientami i pracownikami, opracowanej wspólnie przez Leroy Merlin Polska, Orange Polska oraz Sony Mobile Communications.

Jak pokazuje badanie sondażowe „Zakupy w 2025 roku”, zrealizowane na zlecenie Leroy Merlin Polska, w najbliższych latach kanał mobilny będzie odgrywał coraz ważniejszą rolę w procesie sprzedaży. 40% ankietowanych zapytanych o to, w jaki sposób będzie robić zakupy za 10 lat, wskazywało na smartfony i aplikacje mobilne jako narzędzia do realizacji zakupów. Podobna grupa (36% badanych) uważa, że do komunikacji ze sklepem będzie wykorzystywać właśnie urządzenia i aplikacje mobilne.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane