Lewiatan podsumowuje grudniową kampanię reklamową i planuje następną

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2011 11:36

PSH Lewiatan przeprowadziła w grudniu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych kapanię reklamową. Akcja trwała od 1 do 24 grudnia. Spoty reklamowe widziane były przez osoby z grupy powyżej 16 lat łącznie ponad 220 miliony razy, w tym ponad 49 miliony razy przez osoby ze ścisłej grupy docelowej. Kolejną ogólnopolską kampanię firma zorganizuje w kwietniu, przed świętami wielkanocnymi.

W grudniowej kampanii Lewiatana wyemitowanych zostało 3687 piętnastosekundowych spotów reklamowych na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych takich jak: TVP1, TVP2, TVN, TVP Info, TVN24, Polsat2, TVN Style i innych. Reklamy Lewiatana można było oglądać między innymi w czasie takich audycji jak: "Fakty" w TVN, "M jak Miłość" w TVP2, "Majka" w TVN, "Prognoza pogody" w TVP1, "Na dobre i na złe" w TVP2, "Klan" w TVP1, "Kocham Cię Polsko!" w TVP2, "Jaka to melodia" w TVP1, czy "Wiadomości" w TVP1.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane