Lewiatan stawia na szerszą obecność w mediach ogólnopolskich

Autor: www.dlahandlu.pl 13 marca 2012 11:02

12 marca rozpoczęła się pierwsza tegoroczna odsłona kampanii radiowej sieci Lewiatan. Spoty emitowane będą w porach największej suchalności w takich stacjach radiowych, jak: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Radio Zet, Radio Plus (sieć 21 stacji w Polsce) oraz w 52 stacjach lokalnych i regionalnych.

W bieżącym roku zaplanowana jest jeszcze szersza obecność sieci Lewiatan w mediach ogólnopolskich niż w latach poprzednich. Poza świątecznymi kampaniami telewizyjnymi przygotowany jest szereg dopełniających akcji w radio w ciągu całego roku, dzięki czemu przekaz reklamowy informujący o atrakcyjnych promocjach cenowych docierać będzie do klientów prawie przez cały czas.

Reklamy emitowane w największych ogólnopolskicha stacjach radiowych poprzedzą wielkanocną telewizyjną akcję promocyjną, która rusza już 19 marca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane