Leżajsk komunikuje pochodzenie z Podkarpacia

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2016 09:35

Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk. Odwołując się do spokojnej natury, Leżajsk w kampanii „Wolno wolno” podkreśla, że wolno i warto zwolnić tempo życia.

Od czerwca tego roku Leżajsk dostępny jest w całej Polsce w dwóch nowych wariantach: Chmielowe Pils i Pszeniczne Klarowne.

Kampania „Wolno wolno” obejmuje telewizję, nośniki zewnętrzne, digital oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą.

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja spotów reklamowych Leżajska. Na potrzeby kampanii powstały trzy filmy. Spoty przenoszą widzów w malownicze regiony natury i pozwalają poczuć niespieszny rytm Podkarpacia.
Działania digital koncentrują się w mediach społecznościowych. W letniej aktywacji marka zaproponuje konsumentom interaktywną aplikację mobilną. Na początku sierpnia startuje też konkurs „Wolna Chata”. Jego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane