Liczba nowych reklam piwa spadła o połowę rdr.

Autor: dlahandlu.pl 12 sierpnia 2016 10:52

W drugim kwartale br. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie wyemitowali 80 nowych reklam. To o jedną trzecią więcej niż w pierwszych trzech miesiącach 2016 r., ale o połowę mniej niż w analogicznym okresie 2015 r.

Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że tegorocznej inauguracji sezonu towarzyszyła mniejsza – w porównaniu z poprzednimi latami – aktywność reklamowa producentów piwa. Od kwietnia do czerwca piwowarzy wyemitowali 80 reklam – prawie dwukrotnie mniej niż przed rokiem.
W analizowanym okresie najwięcej reklam piwa pojawiło się w telewizji. Formę telewizyjnego spotu miał blisko co dugi (44 proc.) przekaz reklamowy wyemitowany między kwietniem a czerwcem. Niemal co trzeci (29 proc.) ukazał się za pośrednictwem reklamy zewnętrznej, co dało outdoorowi drugie miejsce w rankingu najchętniej wybieranych przez branżę nośników. Na reklamę piwa mogli również natknąć się internauci (17 proc. przekazów) oraz czytelnicy prasy (10 proc. przekazów).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane