Lidl agentem turystycznym. Sieć uruchamia usługę Lidl Podróże

www.portalspozywczy.pl 11 września 2017 12:08

Lidl agentem turystycznym. Sieć uruchamia usługę Lidl Podróże Fot. Shutterstock

Lidl Polska uruchamia nową usługę Lidl Podróże, w ramach której jako agent turystyczny od 12 września br. będzie oferował wycieczki krajowe i zagraniczne. – Pokazywaliśmy ludziom, jak wyglądają kuchnie świata, dziś chcemy pokazać, jak wygląda świat od kuchni – mówi Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Dla Lidla to szansa na przełożenie pozytywnych skojarzeń, które klient będzie miał jako uczestnik wojaży krajowych i zagranicznych, na markę sklepów Lidl, a tym samym budowanie przywiązania tych klientów do placówek Lidla.

Od 12 września Lidl Polska jako agent turystyczny będzie sprzedawać wycieczki krajowe i zagraniczne. Polska jest ósmym krajem, w którym Lidl uruchamia taką usługę. Najwcześniej, bo w 2006 roku, wystartowała ona w Niemczech pod nazwą Lidl-Reisen. Obecnie funkcjonuje również w Austrii, Szwajcarii, Holandii, Francji, Rumunii oraz we Włoszech. Co skłoniło sieć handlową do wejścia w branżę turystyczną w Polsce?

– Lidl od początku swojej działalności w Polsce wprowadzał  innowacyjne formaty. Tę drogę przechodziliśmy razem z naszymi klientami badając ich potrzeby i zachowania. Zadaliśmy sobie któregoś dnia pytanie, jak doświadczenie zakupowe w naszych sklepach możemy przenieść na inne obszary działalności. Pierwszy raz zaangażowałem się w rozwijanie usługi Lidl Podróże w Rumunii, w której w latach 2011-2015 zajmowałem stanowisko prezesa firmy Lidl. W Rumunii projekt wystartował w 2016 roku, jednak nie miałem możliwości, aby go dokończyć, ponieważ w trakcie przygotowań do jego realizacji zostałem poproszony, aby rozwijać firmę Lidl w Polsce. Po powrocie do kraju zastanawiałem się nad wprowadzeniem takiego konceptu biznesowego u nas, jednak do uruchomienia marki Lidl Podróże potrzebna była osoba z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w branży turystycznej. Taką osobą był Adam Dudziński. Prace nad projektem trwały rok. Cieszymy się, że możemy udostępnić tę usługę także w naszym kraju – tłumaczy Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Wycieczki sprzedawane będą za pośrednictwem infolinii oraz poprzez stronę www.lidl-podroze.pl. Co dwa tygodnie sieć będzie wydawała katalog z nowymi ofertami wycieczek udostępniany w wersji papierowej we wszystkich sklepach Lidla oraz w formie elektronicznej na stronie internetowej.

Lidl nie będzie sprzedawał wycieczek w swoich sklepach, ponieważ kompetencje osoby sprzedającej wycieczki różnią się od kwalifikacji sprzedawców w sklepach spożywczych. Sklepy będą jedynie kanałem komunikacji.

Czym Lidl Podróże chce wyróżniać się na tle innych agentów turystycznych? Sieć tłumaczy, że oprócz konkurencyjnych cen, mocną stroną jej oferty będą prezentowane w katalogach wycieczki na wyłączność przygotowane przez touroperatorów dla marki Lidl Podróże.

Lidl nawiązał współpracę z biurami Rainbow oraz Volare Travel.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Maria 2017-09-12 22:13:50

    Pamiętam, że usługi turystyczne pierwsza wprowadziła Żabka kilka lat temu. Pojechałam wtedy z całą rodziną do Egiptu.

  • Janek 2017-09-11 13:32:42

    Oby sprzedawali polskie firmy, a nie wieszli jako organizator i drenowali nasz rynek...

  • grazyna 2017-09-11 12:26:52

    polecam

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane