Lidl aktywnie analizuje rynek e-sklepów w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 30 lipca 2012 15:18

Lidl aktywnie analizuje rynek e-sklepów w Polsce

Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska podczas konferencji prasowej ,odpowiadając na pytanie, kiedy produkty Lidla będzie można kupić przez internet, powiedział, że Lidl Polska aktywnie obserwuje i analizuje dynamicznie rozwijający się rynek e-sklepów w Polsce.

Piotr Rogowski dodał, że nie może powiedzieć nic więcej ponad to, że sieć Lidl aktywnie analizuje potencjał tego sektora. Na razie Lidl nie wychodzi z decyzjami dotyczącymi sprzedaży online poza tę fazę.

Niemiecka sieć dyskontowa Lidl ma już w Polsce ponad 420 sklepów. W tym roku - według doniesień prasowych - operator chce otworzyć kolejnych 70 placówek. 

W Niemczech, na swoim rodzimym rynku, firma prowadzi także sprzedaż online. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane