Lidl bardziej eko. Nowa strategia Grupy Schwarz dla opakowań

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2018 12:33

Grupa Schwarz postawiła sobie za cel zmniejszenie zużycia tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów oraz przy ich transporcie. Lidl ogłosił, że ograniczy zużycie plastiku o 20 proc. do 2025 roku i będzie pracować nad tym, aby wszystkie plastikowe opakowania produktów marek własnych były w pełni zdatne do recyklingu.

Lidl, Kaufland oraz produkująca napoje dla sklepów Grupy firma MEG współpracują przy tym projekcie wraz z innymi producentami żywności private label (napoje, pieczywo, lody). Najważniejszą  rolę w przedsięwzięciu odegra jednak Green Cycle, firma usługowa specjalizująca się w recyklingu.

Według Gerda Chrzanowskiego, dyrektora generalnego centrali Grupy Schwarz w Dienste, obecnie w różnych krajach europejskich istnieją różne praktyki. - Jesteśmy w trakcie ustalania globalnych standardów - powiedział.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Agnieszka 2018-02-26 23:42:33

    Trzymam za słowo, bo robię zakupy w Lidlu prawie codziennie i lubię tę markę ale te opakowania to jest jakiś dramat - np marchew eko pakowana na plastikowych tackach i dodatkowo w plastikowe torby, albo kurczak w plastiku i na tekturowej podkładce. Przeraża mnie i bardzo smuci taki brak ekologicznego podejścia mimo powszechnej świadomości jakie są tego konsekwencje..

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    11,93

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane