Lidl będzie sprzedawać wina przez internet?

www.portalspozywczy.pl 6 lipca 2015 12:29

Wejście Lidla w segment e-commerce ma na celu skuteczniejszą konkurencję z wielką brytyjską czwórką: Tesco ,Sainsbury's, Asda i Morrisons.

Lidl ma w planach uruchomienie sprzedaży win z oferty dyskontów sieci.

W ubiegłym roku sieć wprowadziła 48 nowych win w cenie od 4.99 do 21.99 funtów za butelkę.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,10

  • Śr

    5,83

  • Min

    3,94

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8846

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane