Lidl, Biedronka, Carrefour i Kaufland wydały w tydzień blisko 26 mln zł na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 19 maja 2017 11:02

Drugi tydzień maja obfitował w telewizji w reklamy sieci spożywczych. Według danych Nielsena sporo na ten cel przeznaczyły cztery sieci: Lidl (9 897 530 zł), Biedronka (5 510 930 zł), Carrefour (5 415 638 zł) oraz Kaufland (5 139 650 zł). Ich łączne wydatki to aż 25,9 mln zł.

Lidl od lat króluje w wydatkach reklamowych. Biedronka pojawia się w nich od czasu do czasu. Sieć Carrefour zwiększyła swoją obecność w reklamie przy okazji kampanii, w której główną rolę odgrywa Napoleon. Natomiast Kaufland pojawia się takich zestawieniach bardzo rzadko.

Przypomnijmy, że w pierwszym tygodniu maja sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 10 879 130 zł i jako jedyna sieć ogólnospożywcza znalazła się w zestawieniu TOP największych reklamodawców.

Lidl kontynuuje w reklamach rozpoczętą w lutym br. kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami są szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. 

Według danych firmy Nielsen za kwiecień 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 147 075 zł, a Biedronka 29 811 868 zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane