Lidl, Biedronka i Carrefour to handlowi liderzy zestawienia reklamodawców

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2017 10:32

W drugim tygodniu sierpnia (7- 13.08) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę 6 472 060 zł i znalazła się na 3. miejscu w zestawieniu Nielsena marek z największymi wydatkami na reklamę w TV. Zaraz za nią jest Biedronka z wydatkami na poziomie 5 212 439 zł. 8. miejsce zajmuje Carrefour (3 231 686 zł). Tydzień później Lidl przeznaczył na ten cel 5 346 898 zł, Biedronka 4 574 742 zł a Carrefour 2 895 712 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, że w pierwszym pełnym tygodniu lipca (31.07- 6.08) Biedronka wydała 8 012 295 zł a Lidl 6 398 348 zł.

Według ostatniej analizy Codemedia wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w pierwszej połowie 2017 roku wyniosły 492,7 mln zł, o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu. Najwięcej zainwestowały w promocję super- i hipermarkety – 327,4 mln zł . Na czele największych reklamodawców sektora utrzymał się Lidl. W porównaniu rok do roku z podium spadło Jeronimo Martins Polska, które wyprzedził Terg, właściciel sieci marketów Media Expert. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • karol 2017-10-02 18:42:32

    Nie wiem jak się nazywa, chyba robili jakiś konkurs na fejsie

  • supro 2017-09-25 18:42:35

    No właśnie gdzie podziała się Lisowska i jak się nazywa ta nowa dziewczyna z reklam?

  • pari 2017-09-25 01:05:29

    ciekawe na kogo zmienią... może Farna?

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane