Lidl, Biedronka, Rossmann, i Carrefour wydały w tydzień ponad 26 mln zł na reklamę

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2017 09:45

W trzecim tygodniu maja cztery sieci handlowe wydały łącznie na reklamę w telewizji aż 26,4 mln zł. Wśród brandów z największymi wydatkami znalazły się m.in. takie marki jak: Lidl (9 782 940 zł), Biedronka (7 223 708 zł), Rossmann (4 882 677 zł) oraz Carrefour (4 545 621 zł).

Tydzień wcześniej sporo na ten cel przeznaczyły cztery sieci: Lidl (9 897 530 zł), Biedronka (5 510 930 zł), Carrefour (5 415 638 zł) oraz Kaufland (5 139 650 zł). Ich łączne wydatki to 25,9 mln zł.

Przypomnijmy, że w pierwszym tygodniu maja sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 10 879 130 zł i jako jedyna sieć ogólnospożywcza znalazła się w zestawieniu TOP największych reklamodawców.

Lidl kontynuuje w reklamach rozpoczętą w lutym br. kampanię „TRADYCYJNIE czy NOWOCZEŚNIE?”, której ambasadorami są szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka Daria Ładocha. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane