Lidl bohaterem włoskiej komedii

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 21 grudnia 2016 11:34

Lidl we Włoszech postanowił zainwestować w innowacyjną formę promocji, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Sieć oraz jej marka własna pojawiają się we włoskiej komedii.

Niedawno detalista rozpoczął współpracę z przedsiębiorstwem Warner Bros. Entertainment Italia, które produkuje komedię " 'Poveri ma Ricchi'". Film pojawił się w kinach 15 grudnia.

Niektóre sceny filmu kręcono w placówkach sieci, a jedna z bohaterek pracuje w sklepie Lidl.

Film wyreżyserował Fausto Brizzi a występują w nim m.in. Christian De Sica i Enrico Brignano.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • hihi 2016-12-21 19:23:08

    ciekaw jak to komedia pewnie 2 wojna światowa hehehe

    ci to umieja wszystko przerobić nawet wojne

    u nas już dawno dotarł moja teściowa myśli że te szwabskie sieci to Polskie hehehe

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane