Lidl cennikowo na reklamę w TV wydał 37 mln zł

Autor: dlahandlu.pl/portalspozywczy.pl 8 listopada 2010 12:00

Lidl cennikowo na reklamę w TV wydał 37 mln zł

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przez ostatnie dwa miesiące (wrzesień i październik) Lidl wydał na reklamę w kanałach telewizyjnych ok. 37 mln zł. We wrześniu było to 15 mln zł, a w październiku 22 mln zł. Są to tylko szacunki nie uwzględniające upustów cennikowych. W zestawieniu nie uwzględniono wydatków sieci Lidl na reklamę w radiu, internecie, dziennikach i czasopismach.

- Działamy bardzo aktywnie - promujemy nasze sklepy i nasze produkty na polskim rynku. Tak intensywne działania promocyjne mają swoje odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach naszych sklepów, co jeszcze bardziej wzmocniło naszą pozycję na polskim rynku i co pokazuje efektywność naszej strategii - mówił Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl

- Hasło reklamowe 'Lidl jest tani' było pierwszym hasłem, pod którym prezentowaliśmy naszą działalność na polskim rynku. Następnie zmiana hasła na 'Lidl ceni jakość' miała na celu podkreślenie wysokiej jakości naszych produktów - dodaje Michał Łagunionek.

W sklepach Lidl tygodniowo robi zakupy ponad 3 miliony Polaków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane