Lidl chce zwiększyć rotację produktów Deluxe

www.portalspozywczy.pl 11 lipca 2014 16:44

Lidl chce zwiększyć rotację produktów Deluxe

Centrala Lidla poinformowała o planach zwiększenia kompetencji swoich oddziałów w poszczególnych krajach w zakresie ustalania promocji i ofert specjalnych. Dzięki pogłębieniu decentralizacji, Lidl liczy na większe zoptymalizowanie swojej działalności i lepsze dopasowanie do potrzeb poszczególnych rynków - czytamy w "Lebensmittel Zeitung".

Lidl ma w planach także pracę nad poprawieniem swojej marki premium Deluxe. Dyskontowa sieć chce, aby produkty pod tym logo szybciej schodziły z półek.

W niektórych niemieckich placówkach Lidla wciąż dostępnych jest nadmiar produktów Deluxe, co jest pozostałością po promocji, jaka obowiązywała na przełomie maja i czerwca tego roku. Wpływa to nie tylko na wygląd półek w sklepie, które są mocno przepełnione, ale także na wyniki generowane przez sieć.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ms 2014-07-15 09:18:53

    Po produkt klasy premium nie chodzi się do dyskontu. Wcale się nie dziwię, że marka. Deluxe się słabo sprzedaje, bo to ten sam szajs co zwyle, tyle, że opakowany w ładniejszy papierek i odpowiednio droższy. Jak widać, są jeszcze konsumenci, którzy potrafią myśleć i nie nabiorą się na marketingowe sztuczki.

  • Monika M 2014-07-14 14:23:21

    Najpierw należałoby zmniejszyć rotację wszelkiej maści żebraków na parkingach Lidla, klient premium czułby się bardziej komfortowo.

  • xyz 2014-07-14 14:17:43

    obniżcie cenę

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.