Lidl chce zwiększyć udziały w rynku francuskim

Autor: Interia.pl 2 października 2015 11:22

Niemiecka sieć dyskontowa Lidl rusza na podbój Francji. Niemcy chcą zwiększyć swój udział w rynku w tym kraju do 8 proc. - pisze Interia za dziennikiem "Le Monde".

Teraz udział Lidla w rynku we Francji wynosi mniej niż 5 proc.

Lidl chce skutecznie konkurować we Francji z takimi markami jak Monoprix czy Migros - podaje Fuchs.

Niemiecka sieć dyskontowa zapowiedziała we wrześniu, że otworzy 300 nowych sklepów w innym europejskim kraju. Chodzi o Wielką Brytanię, dla której oznacza to więcej nowych miejsc pracy i nowe inwestycje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane