Lidl deklasuje konkurencję pod względem reklamowej obecności w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2018 12:08

W okresie od 26 lutego do 4 marca, Lidl ponownie został liderem zestawienia największych reklamodawców telewizyjnych Nielsena. Dyskonter przeznaczyła na ten cel aż 13 940 722 zł.

W pierwszej dziesiątce tego notowania znalazł się także Carrefour (6. miejsce, wydatki rzędu 6 770 563 zł) oraz Biedronka (7. pozycja, 6 575 858 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane