Lidl deklasuje konkurencję w wydatkach na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 23 września 2016 09:59

Lidl deklasuje konkurencję w wydatkach na reklamę fot. za lidl.pl; reklama z Dorotą Wellman

Według danych firmy Nielsen za okres 12 - 18 września sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną aż 13 063 465 zł. Lidl jest liderem zestawienia wyprzedzając nawet sieci telefoniczne, które z reguły królują w zestawieniu.

Wśród Top 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi oprócz Lidla znalazł się Rossmann, który wydał 5 008 336 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, Lidl niedawno przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman. Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”.

Dorota Wellman rozpoczęła współpracę z Lidlem w ubiegłym roku prowadząc wspólnie z Karolem Okrasą program "Dorota, Karol i Goście". Teraz będzie reklamowała marki własne Lidla.

W ostatnich reklamach telewizyjnych sieć podkreśla takie zalety swoich sklepów jak parking czy wielkość placówek (czas poświęcony na zrobienie zakupów nie jest za długi, ale sklep oferuje szeroki asortyment).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,42

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.