Lidl eksperymentuje w wybranych placówkach z podkładem muzycznym

Autor: www.dlahandlu.pl 22 września 2015 11:39

Lidl eksperymentuje w wybranych placówkach z podkładem muzycznym Na zdj. sklep Lidl we Francji, fot. shutterstock

Poza bodźcami wzrokowymi i węchowymi, coraz większą popularność w sklepach zdobywa oddziaływanie na zmysł słuchu klientów. Niedawno sieć Lidl wprowadziła w swoich placówkach podkład muzyczny. Spokojna muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu.

- Im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo przemieszczania się po sklepie, a co za tym idzie – większy rozmiar zakupów. Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, który chętniej wracają do niej w przyszłości - komentuje Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers (Upright Group).

Sieć Lidl jest własnością niemieckiej grupy Schwarz, w skład której wchodzi także Kaufland. W Polsce zarządza siecią ok. 550 sklepów. Sieć jest obecna na polskim rynku od 2002 roku.

Średnia wielkość sklepu sieci Lidl to 1.080 mkw. (o ponad 440 mkw. więcej niż Biedronka).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anka 2017-08-24 21:18:55

    Od ubiegłego roku leci piosenka którą śpiewa kobieta bardzo delikatnym głosem, cichutka, bardzo delikatna. Pytałam obsługę, kto to spiewa - powiedzieli, że dostają takiego gotowca. Chciałabym wiedzieć kto to spiewa. Jest cudne...Pomózcie

  • mloda 2015-09-27 20:14:14

    A mi spokojna muzyka się podoba. W Lidlu jest jak najbardziej na miejscu. Zakupy robi się przyjemnie. Oczywiście wszystko zależy od gustu, ale dla mnie muzyka jest na plus.

  • mieszkaniec miasta 2015-09-26 13:57:07

    Nie cierpię sklepów z muzyką - jeśli w lidlu będzie tak w każdym sklepie, przestanę robić tam zakupy. W Intermarche na moim osiedlu odkąd pojawiło się szczekające radio przeplatane komunikaty o promocjach i muzyka, ograniczyłem robienie zakupów w tym sklepie do minimum. Dość hałasu jest w sklepach, samo pikanie kas podczas zczytywania towaru jest irytujące, a klienci jeszcze mają znosić jakąś muzykę? Widzę, że będę musiał skasować ze swojej listy sklepów także Lidla.

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.