Lidl eksperymentuje w wybranych placówkach z podkładem muzycznym

Autor: www.dlahandlu.pl 22 września 2015 11:39

Lidl eksperymentuje w wybranych placówkach z podkładem muzycznym Na zdj. sklep Lidl we Francji, fot. shutterstock

Poza bodźcami wzrokowymi i węchowymi, coraz większą popularność w sklepach zdobywa oddziaływanie na zmysł słuchu klientów. Niedawno sieć Lidl wprowadziła w swoich placówkach podkład muzyczny. Spokojna muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu.

- Im wolniejsza muzyka, tym wolniejsze tempo przemieszczania się po sklepie, a co za tym idzie – większy rozmiar zakupów. Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, który chętniej wracają do niej w przyszłości - komentuje Iwona Kliś, marketing executive w Branch Brothers (Upright Group).

Sieć Lidl jest własnością niemieckiej grupy Schwarz, w skład której wchodzi także Kaufland. W Polsce zarządza siecią ok. 550 sklepów. Sieć jest obecna na polskim rynku od 2002 roku.

Średnia wielkość sklepu sieci Lidl to 1.080 mkw. (o ponad 440 mkw. więcej niż Biedronka).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anka 2017-08-24 21:18:55

    Od ubiegłego roku leci piosenka którą śpiewa kobieta bardzo delikatnym głosem, cichutka, bardzo delikatna. Pytałam obsługę, kto to spiewa - powiedzieli, że dostają takiego gotowca. Chciałabym wiedzieć kto to spiewa. Jest cudne...Pomózcie

  • mloda 2015-09-27 20:14:14

    A mi spokojna muzyka się podoba. W Lidlu jest jak najbardziej na miejscu. Zakupy robi się przyjemnie. Oczywiście wszystko zależy od gustu, ale dla mnie muzyka jest na plus.

  • mieszkaniec miasta 2015-09-26 13:57:07

    Nie cierpię sklepów z muzyką - jeśli w lidlu będzie tak w każdym sklepie, przestanę robić tam zakupy. W Intermarche na moim osiedlu odkąd pojawiło się szczekające radio przeplatane komunikaty o promocjach i muzyka, ograniczyłem robienie zakupów w tym sklepie do minimum. Dość hałasu jest w sklepach, samo pikanie kas podczas zczytywania towaru jest irytujące, a klienci jeszcze mają znosić jakąś muzykę? Widzę, że będę musiał skasować ze swojej listy sklepów także Lidla.

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane