Lidl i Aldi najlepiej postrzeganymi markami w Wielkiej Brytanii

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 23 stycznia 2018 14:22

Sklepy dyskontowe Aldi i Lidl po raz czwarty z rzędu znalazły się na szczycie listy YouGov BrandIndex w pierwszej dziesiątce najlepiej postrzeganych brytyjskich marek – informuje serwis esmmagazine.com.

Lista BrandIndex mierzy publiczne postrzeganie marek na co dzień. Roczne rankingi są tworzone przy użyciu Buzz Score, który daba, czy konsumenci słyszeli cokolwiek dobrego lub złego o marce w ciągu ostatnich dwóch tygodni.

Pierwsze miejsce w najnowszym rankingu zajęła marka Aldi ze średnią oceną Buzz równą 18,1, a na drugim miejscu znalazł się Lidl z wynikiem 14,5.

- Po dobrym roku dla sklepów dyskontowych i imponującym okresie świątecznym, niemieckie supermarkety utrzymują swój status na szczycie listy 10 najlepszych marek YouGov, wzmacniając ich przejście od marek pretendentów do uznanych detalistów - mówi Amelia Brophy, szefowa produkt danych w YouGov w Wielkiej Brytanii.

Jedynymi innymi detalistami, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce, byli IKEA oraz  Marks i Spencer.

Sieć Aldi w Wielkiej Brytanii w ubiegłym roku po raz pierwszy osiągnęła sprzedaż ponad 10 miliardów funtów, dzięki rekordowym wynikom w okresie świątecznym. Lidl również odnotował rekordowy obrót w tym okresie, ze wzrostem sprzedaży o 16 proc. w grudniu.

Najnowsze dane z Kantar Worldpanel pokazują, że Aldi i Lidl pozostają najszybciej rozwijającymi się sieciami detalicznymi w Wielkiej Brytanii, odnotowując wzrost o 16,8 proc. w ciągu 12 tygodni do 31 grudnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • xyz 2018-01-24 13:45:11

    Od kiedy Aldi i Lidl to marki brytyjskie ? Może już dopadł mnie wujek Alzheimer :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane