Lidl i Biedronka królują wśród reklamodawców

Autor: www.dlahandlu.pl 25 lipca 2016 10:42

Po zakończeniu mistrzostw w piłce nożnej wydatki reklamowe sieci handlowych zmniejszyły się, jednak nadal utrzymują się na wysokim poziomie. Według danych Nielsena sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną w pierwszym tygodniu lipca (4-10.07.2016 r.) 5 741 860 zł. Tydzień później (11-17.07.2016 r.) wydatki zwiększono do 7 717 720 zł.

Biedronka w pierwszym tygodniu lipca przeznaczyła na ten cel 3 506 326 zł, a w drugim 5 157 614 zł.

Oznacza to, że dwutygodniowe wydatki reklamowe Lidla to 13 459 580 zł, a Biedronki 8 663 940 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane