Lidl i Biedronka na czele najmocniej reklamowanych marek w I pół. 2016

Autor: wirtualnemedia.pl 5 września 2016 09:02

Sieć dyskontów Lidl była najmocniej reklamowaną w tradycyjnych mediach marką w pierwszych siedmiu miesiącach 2016 roku. Wydatki reklamowe Media Expert z kolei rosły w skali roku dziesięciokrotnie szybciej niż budżety wszystkich reklamodawców.

Z raportu przygotowanego przez Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych wyniosły od stycznia do lipca br. 17,26 mld zł. Były wyższe niż rok wcześniej o 6 proc.

Brandem, na którego wsparcie marketingowe wydano najwięcej przez siedem miesięcy br., jest Lidl. Jego reklamy kosztowały cennikowo 332,1 mln zł, o 15,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Drugą marką pod względem wielkości budżetu reklamowego była Biedronka (Jeronimo Martins Polska) z wydatkami wynoszącymi 172 mln zł - o 37,1 proc. większymi niż przez siedem miesięcy ub.r.

Z kolei trzeci w zestawieniu Media Expert wydał na wsparcie reklamowe 171,6 mln zł. Było to ponad 63 proc. więcej niż rok wcześniej, co oznacza że nakłady na promocję tej marki rosły dziesięciokrotnie szybciej niż średnia rynkowa - podają wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane