Lidl i Biedronka wydają coraz więcej gazetek reklamowych

Autor: finanse.wp.pl 12 stycznia 2017 09:19

Lidl każdego tygodnia chce wypuszczać już nie jedną, ale trzy gazetki reklamowe. Nowe publikacje są zbliżone do kalendarza promocji w Biedronce. Dyskonty jeszcze mocniej zaogniają walkę o klienta i panującą od dłuższego czasu wojnę cenową – twierdzi serwis finanse.wp.pl.

Zgodnie z nowym planem wydawniczym Lidla pierwsza gazetka ma obowiązywać od poniedziałku do środy, druga od czwartku do niedzieli, a trzecia ma zapowiadać przyszłe akcje tematyczne i nowości związane z artykułami przemysłowymi. Dotąd sieć wydawała jedną gazetkę z promocjami.

Każda z gazetek ma powstawać w liczbie kilku milionów egzemplarzy i liczyć od 24 do 32 stron. Nie będzie wrzucana do skrzynek pocztowych czy dołączana do gazet, ale jedynie wykładana w sklepie. Jak informuje Lidl, jedynie przy okazji dużych wydarzeń (np. świąt) może się zdarzyć, że ulotki trafią również do prasy jako inserty.

Nowe gazetki niemieckiego dyskontu przypominają system promocji w Biedronce. Tam do niedawna organizowano właśnie kilkudniowe przeceny trwające od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli. Ostatnio system nie jest już taki sztywny, ale nadal funkcjonuje. Na dodatek Biedronka także wydaje kilka gazetek w trakcie tygodnia.

Więcej na finanse.wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane