Lidl i Edeka walczą na reklamy

Autor: businessinsider.com.pl 5 maja 2017 14:17

Kilka miesięcy temu Lidl zakpił z oferty konkurencyjnego niemieckiego supermarketu Edeka, sugerując, że jej pracownicy rzekomo kupują towar w Lidlu. Teraz Edeka zagrała dyskontowi na nosie - podaje businessinsider.com.pl.

W lutym br. skorzystała z niego sieć Lidl postanowiła lekko dopiec konkurencyjnej sieci Edeka, uhonorowanej nagrodą dla najlepszego sprzedawcy warzyw i owoców w Niemczech przez magazyn branżowy "Frucht-Handel". Lidl otrzymał takie samo wyróżnienie i nagrał spot, by się tym pochwalić. Spot pokazywał, że klientami Lidla są m.in. pracownicy Edeki.

Teraz Edeka postanowiła się odegrać. Jak podaje businnessinsider.com.pl, na facebookowym profilu sieci pojawiła się reklama nagrana ukradkiem we wnętrzu Lidla. Widać w niej ludzi przechodzących obok stoiska z warzywami i owocami. Wyglądają na zdezorientowanych i poszukujących pomocy personelu sklepu. Sugerują to napisy na ich ubraniach: "Cześć", "Ktoś tu jest?", "Jestem ja", "Nie ty", "Hmm"... Pod koniec spotu pojawiają się dwóch mężczyzn, których słowa na koszulkach układają się w nazwę Edeka,a na ekranie pojawia się hasło zachęcające do zakupu warzyw i owoców właśnie w tej sieci.

Więcej na bussinessinsider.com.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane