Lidl i Tesco w czołówce marek z największymi wydatkami na reklamę

Autor: dlahandlu.pl 11 stycznia 2016 10:43

Według danych firmy Nielsen (okres 28 grudnia 2015 - 6 stycznia 2016 r.) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 631 871 zł. Niewiele mniej wydało Tesco. Wydatki sieci wyniosły 5 523 117 zł.

Jak informowaliśmy ostatnio, największe sieci handlowe o 22,54 proc. zwiększyły wydatki na reklamę w okresie styczeń - październik 2015 roku, w porównaniu z tym okresem rok wcześniej - wynika z danych cennikowych Kantar Media. Liderem reklamodawców tej branży jest Lidl. Najbardziej budżet na reklamę ograniczyła Biedronka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201