PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Lidl: Jesteśmy trendsetterem na polskim rynku handlowym

www.portalspozywczy.pl 6 maja 2015 16:42

- Lidl jest firmą innowacyjną, swego rodzaju trendsetterem na polskim rynku handlowym. Projekty wdrażane w naszej sieci znajdują wielu naśladowców - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Liberski, członek zarządu Lidl Polska. Jako przykłady wskazuje na rozwiązania takie, jak Ryneczek Lidla, piekarnię „Chrupiące z pieca” i szeroką ofertę działu z winami.

Zdaniem Radosława Liberskiego, aby w obecnych warunkach odnieść sukces na rynku handlowym, konieczne jest szerokie spojrzenie i dokładna analiza potrzeb konsumenta. Co z nich wynika? Między innymi fakt, że w tym momencie można już konkurować nie tylko ceną. – Nasza oferta pokazuje klientowi, że można oferować produkty wysokiej jakości w dobrej cenie, np.  wina, które oferujemy klientowi, były wcześniej niedostępne w tych cenach konsumentowi w Polsce – podkreśla członek zarządu Lidl Polska.

W tę strategię wpisują się także prowadzone przez dyskont akcje tematyczne oraz in-outowe. - Wiemy, że klient chce kupować artykuły akcyjne, jednak ta oferta musi być dobrze przygotowana i wyselekcjonowana. Część z artykułów akcyjnych ląduje ostatecznie w stałym asortymencie – zaznacza Liberski. Dodaje przy tym, że jego firma ma kilka kolejnych innowacyjnych pomysłów, które potwierdzą tezę, że to Lidl wytycza trendy na polskim rynku handlowym. - Szczegółów nie mogę jednak zdradzić. Dopiero gdy projekty zostaną wdrożone, będziemy mogli powiedzieć więcej - tłumaczy.

Przedstawiciel Lidla zwraca uwagę, że wszystkie działania podejmowane przez jego sieć mają dwa cele. – Z jednej strony koncentrujemy się na tym, aby klient, który przychodzi do Lidla pozostał lojalny i nadal nas odwiedzał. Z drugiej zaś, walczymy o nowego klienta. Chcemy go przyciągnąć a potem budować jego lojalność wobec naszych sklepów. Nasze wysiłki zmierzają do stanu, w którym jeśli klient zniechęcony do sklepów konkurencji trafi do nas, to już w Lidlu zostanie.

Radosław Liberski zapewnia, że prowadzone obecnie działania marketingowe nie zostaną ograniczone. - Cały czas musimy pokazywać klientom, jakie oferujemy towary; jaką mamy paletę produktów. W związku z bardzo częstymi akcjami tematycznymi, dobra komunikacja nabiera szczególnego znaczenia. Chcemy, aby klient wiedział, co w danym tygodniu będzie w naszych sklepach oferowane – wyjaśnia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl członek zarządu sieci Lidl.

Wygląda na to, że sieć nie planuje cięcia wydatków na reklamę i marketing. Zwłaszcza, że jak zapewnia nasz rozmówca, dyskont mocno stawia na „kulinarną edukację i inspirowanie konsumenta”. - Startując z tym projektem mieliśmy na celu pokazanie, że w prosty sposób można przygotować smaczne i ciekawe potrawy, jak z dobrej restauracji. Komunikacja obejmuje nie tylko przepisy, ale także filmy – wskazuje Liberski. - Jeśli oferujemy określone produkty w sklepie, to musimy również podpowiedzieć klientowi, co może z nich przyrządzić – dodaje.

Nie ukrywa także, że Lidl obserwuje i analizuje wszystko, co dzieje się na rynku e-sklepów. Jakkolwiek dyskont nie ma jeszcze sprecyzowanych planów związanych z otwarciem w Polsce sklepu internetowego. – W tej sprawie podejmiemy decyzję, kiedy przyjdzie odpowiednia chwila – stwierdza Liberski. Zaznacza, że uruchomienie e-sklepu na pewno nie nastąpi w tym roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • no_logo 2015-05-11 15:30:42

    dokładnie, pseudopieczywo itp. I te reklamy... Wyłączam radio w pracy na czas reklam, szczególnie tych z lidla, bo mi uszy więdną.

  • ANTEK 2015-05-08 09:17:48

    Tych bzdur już się nie da słuchać! Jęsli Lidl jest trendsetterem to ja jestem Gagarinem! BLASZAKOM Z MROZONYM PIECZYWEM I NAJGORSZĄ CHIŃSKĄ TANDETĄ POMIESZAŁO SIĘ W GŁOWACH!

  • NG. 2015-05-07 08:46:36

    Widzę, że zarząd Lidla popadł w samozachwyt i sieć za kilka lat skończy podobnie jak Biedronka. Fajne to w Lidlu są tylko nazwy. Na Ryneczku warzywa i owoce kiepskiej jakości i w małym wyborze. Pieczywo może i "Chrupiące z pieca" tyle, że chwilę wcześniej z zamrażarki, czym sieć już tak głośno się nie chwali. Gazetki reklamowej przaśne, na Pascala i Okrasę już patrzeć nie można, zwłaszcza, że gotują w koło to samo. Biedronka podgapiła akcje tematyczne i robi je zdecydowanie lepiej. Nie lubię tej sieci, nie robię u nich zakupów ale po obejrzeniu ostatniej reklamy produktów z Francji miałem ochotę popędzić do sklepu - była apetyczna i profesjonalna. Podobnie jak i gazetka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,26

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane