Lidl: Kampania „Dorota, Karol i Goście” spełniła założone cele

Autor: wirtualnemedia.pl 20 lutego 2017 09:48

Kampania pod hasłem „Dorota, Karol i Goście” po półtora roku intensywnych działań dobiegła końca. - Kampania ta spełniła założone cele i zainspirowała Polaków do poszerzania swojej wiedzy i doskonalenia umiejętności kulinarnych - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.

- To był kolejny krok w kierunku edukacji i zaangażowania Polaków do wspólnego, domowego gotowania. Chcieliśmy też pokazać, że gotowanie to nie tylko pasja do samego gotowania – to także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,47

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane